Ur mitt liv....

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin - 28 februari 2011 20:08

.. kväll med mina   dom stannade en extra natt eftersom deras pappa är sjuk..


Men imorgon åker dom till sin pappa.. Jag jobbar 7-12 imorgon och sen är det träning..  Efter det blir det fika med Evi och Karin och en massa skvaller ;) Mysigt..


Senare är jag bjuden på middag tillsammans med 2 sötnötter och hmmm stornöt ;) haha ha h

Av Malin - 28 februari 2011 08:11

.. här har hela helgen gått utan en enda uppdatering..


Så vad hände i helgen då??


I fredags tränade jag ju, sen var det lite fika och annat ;) Sen hade jag trevligt middagsbesök..


I lördags så var det Karin som firade 45 , och självklart ville jag fira fröken ;) Vi var 5 tjejer som skramlade ihop till en fin present.. Träningskläder, klocka och lite bling bling som vi vet att fröken gillar ;)


I går så fick jag en liveshow av städning med både dans och sång.. Skulle gärna filmat men tydligen skulle det inte varit populärt ;) Ha ha ha...


Sen åt jag lite pizza med sonen som fortfarande är lite sjuklig.. Efter det så vart det lite turbo hemma, åh då är man glad att det finns dom som bryr sig ;)


Idag är jag på jobbet och efter är det träning ;)


Hoppas ni får en bra dag!!

Av Malin - 25 februari 2011 07:48

Vaknade långt innan sex och fattade inte varför jag var så pigg... Jisses...


Så nu tar jag min överskottsenergi och drar till gymmet en liten stund.. För nu är jag så galet pigg =)


Ha  det gott syns sen =)

Av Malin - 24 februari 2011 15:16

.. ner i tvättstugan och sen blir det att åka mot stan och gymmet.. Känner att jag behöver få träna lite.. Hade tänkt skippa det, men nu passar det bra för alla..  Ska förmodligen lämna saker på sjukhuset till en kompis och sen får jag sällskap hem av en annan från gymmet =)



Så det är väl bara att sätta fart..

Av Malin - 24 februari 2011 11:22

.. hit imorgon en stund    Det är syrrans lilla hund som är så supersöt   



Hon är så satans go den här hunden   


Så dom kommer hit och umgås en stund, sen så ska syster hjälpa mig att köpa en matta till köket som jag hittat ..


  


Tror det kan bli supersnygg i köket   


Nu är det så dags att bege sig ner till tvättstugan igen ...

Av Malin - 24 februari 2011 08:56

.. ska ner i tvättstugan och se om det finns någon ledig tid... Men vägen dit är inte enkel inte..


- Mamma Allvarligt det här är tjejkläder!!


- Det är det väl ändå inte?? Det är en träningsoverall


- Ja men det är Amandas!!!


-Max vi ska ner i tvättstugan inte gå på galashow!


- Men ändå..


Vänder sig om och är skitsur...


Killar håller väl inte på så här????? jisses =)

Av Malin - 24 februari 2011 07:09

.. hoppas ni alla har sovit gott... Själv har jag vaknat kl 1, 2 och 4 och trott att min telefon har ringt, men det hade den ju inte...


Mammas lilla   ligger fortfarande och snusar och det stora   bråkar och vill inte gå upp... Jag har varit inne och sagt till henne att hon ska upp och det är bara så, sen gick jag ut.. Hon får 4 minuter till innan jag går in..


Vill komma iväg idag och träna, känner att det skulle vara så skönt.. Tränade ju igår men eftersom jag inte tränade måndag och tisdag känns det som jag kommit efter litegranna..


Ska ställa mig och göra någon frukost till det stora   , ja jag borde ju oxå äta ngt.. Men är sjukt sugen på oboy och det ska jag inte alls dricka... Jag och choklad är galet dålig kombination.. Gott men farligt och likaså gäller då oboy ...


Ska gå ner till skomakaren idag och titta om han kan limma mina stövlar som spruckit.. Dom är blåa mockastövlar som jag köpte i London och dom är helt underbara..


Nej nu har det gått 5 minuter och jag måste in till damen ;) Önska mig lycka till...

Av Malin - 23 februari 2011 22:25

.. i säng..


Men fryser av bara helvete... Rosa mockasiner och champinjonsmössa på huvudet hjälper inte alls ...


Haft en trevlig kväll..  =) God mat och ett rätt skapligt sällskap ;) hi hi..


Åh har märkt att vissa saker gör att man glömmer bort kylan ;)


Nu ska jag bara komma på vad som jag kan laga på fredag ;), Men imorgon är det dotter som lagar mat =)


Natti alla underbara =)

Ovido - Quiz & Flashcards