Ur mitt liv....

Alla inlägg under mars 2011

Av Malin - 31 mars 2011 15:56

.. jag sovit ut, vilket behövdes eftersom jag hade en vaken stund mellan 4 och 5 imorse.. Sen har jag varit på jobbet och haft möte, sen haft fika med Sussi och Ärtan..


För idag är det ingen vanlig dag, utan det är SUSSIS födelsedag =)    Hon fyller hela 45 år men det kan man absolut inte tro  


Berättar mer sen ;) hi hi


Av Malin - 30 mars 2011 16:33

.. humör och jag hoppas och tror att jag kommer somna på ett fantastiskt humör =)


Nu ser jag till att något händer ;) Inte kanske det jag vill ska hända, men va fasiken.. Vänta känner jag har jag ingen lust med ;)


Idag har min killkompis och hans pappa lagat min tvättmaskin, alltså guldvärda e dom grabbarna iaf =) Så snart kommer jag höra centerifugen gående hemma igen ;)


Nu ska jag fortsätta jobba, sen så ska jag träffa ....... ;) hi hi   

Av Malin - 29 mars 2011 22:21

.. svar... Börjar bli löjligt..


Nu ska jag åka hem och krypa ner pyjamsen...


Tack Charlotte för en trevlig kväll =)


Sov Gott

Av Malin - 28 mars 2011 20:45

.. att man ska vara ärlig.. Men för vissa verkar det vara ett riktigt problem..


Om jag har rätt i det jag ser så kommer jag bli väldigt besviken, men inte direkt förvånad.. Men någonstans måste man väl ändå säga till sig själv att det inte är ngn mening att ens låtsats att det är bra..


kryper tillbaka ner i soffan och bara tar det lugn.. Smällde till ryggen idag när jag skulle lyfta min dräktiga katt... Fetto katt helt enkelt.. Suck.. Men med en god natts sömn blir det säkert bra!

Av Malin - 27 mars 2011 09:34

.. känner mig nästan speciell att man lägger ner så mycket tid på vad lilla jag gör ;) Men bara nästan som sagt..


Igår hade jag en mysig kväll med barn och annat trevligt sällskap ;)


Vi bowlade, vilket jag för engångsskull lyckades rätt bra på ;), sen åt vi tacos och satt och pratade länge.. Precis som en lördag ska vara.. Börjar nog bli gammal, ha ha ha..


Min jobb helg så det är där jag är nu...


Ha en bra fortsatt söndag!

Av Malin - 25 mars 2011 10:52

.. kan få en att bli så jävla ledsen... 


Hur svårt ska det vara att fatta.. Hur svårt ska det vara att förstå att det inte alltid är så enkelt.. 


Funderar på att stampa sönder mobilen.. Tror att det skulle vara enklast.. 


Ger upp nu... 


Av Malin - 24 mars 2011 20:26

... åh vill inte gå upp alls.. Men måste ner i tvättstugan och fortsätta tvätta.. Annars blir det satans svårt att ha några rena handdukar ...


Dags att gå ner igen.. SUCK

Av Malin - 24 mars 2011 07:36

.. bra kväll igår.. Hur trevligt och roligt som helst   


Men min telefon fylldes ju av sms av vad jag tycker numera är en riktig stalker.. Eller kanske ska man kalla honom kärlekskrank dåre??? Vette fan , men igår vart jag lätt trött.. Men visst han kanske är kär i mig och visst kanske saknar han mig så där galet mycket som han vill få det att framstå... Men igår blev det bara för mycket helt enkelt.. Jag tycker jag är tydlig.. Men kan säga att det går inte så bra för mig..


Ikväll kommer pappa troligtvis och hämtar sin whiskey som jag köpte för 3 veckor sedan till honom.. Bättre sent än aldrig säger man väl... Men snart säljer jag den om han inte hämtar den.. Kanske borde hota med det ;)


Lördagen vet jag inte ännu hur den blir, men det verkar ju som att jag inte kommer ha ngn middag iaf.. Men då är jag ju som sagt bjuden på middag på annat håll med folk som ska till Vegas och det är fasiken inte fy skam det heller ;)


Får se hur det blir med träningen idag.. Har grymt ont i magen.. Undrar hur ofta man kan ha pms egentligen??? ha ha ha ha


Ha en trevlig dag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards