Ur mitt liv....

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Malin - 26 juni 2011 14:46

... åh jag jobbar som vanligt.. Jag gör fasiken inget annat än jobbar känns det som..


Men imorgon har jag 4 dagars semester.. Tjohooo det behöver jag..


Midsommar var perfekt förutom den där migränen som kom kl 20 och försvann dagen efter vid 16 tiden... Men kul hade jag och det är skönt när det finns en festfixare i gänget =)


Igår var det mer lugnt , det åskade så jag drog med mig en killkompis till centrum för lunch och där satt ju en hel del andra som vi satte oss med,... Kan säga att skratta fick jag iaf ;)


Igår kväll satt jag och jobbade till 2 i natt för att bli klar men blev det ändå inte så sitter nu och försöker göra det sista... SUCK!!


Ikväll blir det Pizza och film när jag kommer hem.. Förhoppningen är ju att den står på bordet när jag kommer hem ;) ... Imorgon så ska jag bara njuta i 4 dagar...


Have fun   

Ovido - Quiz & Flashcards