Ur mitt liv....

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Tiden går och ingen..

Av Malin - 18 juni 2011 00:38

.. direkt lust att skriva ngt..  Kan ju vara för att det finns dom som väljer att vrida och vända på saker och få fram sin sanning i mina ord.. Jag har valt bort vänner på ansiktsboken just för att slippa dessa så kallade sanningar.. Men insåg efter ett tag att låt dom ha sina sanningar så länge jag vet min.. Har inte folk bättre saker för sig än att rota i andras liv så får dom gärna göra det..


I vilket fall som helst i lördags firade jag min 35 årsdag, det var en helt underbar dag.. En härlig dag med familj och vänner, det är tusen    till som som verkligen gjorde min dag så härlig..


Några saknades dock, mina systrar fick förhinder och kom inte.. Ett telefonsamtal hade ju varit trevligt dock..Men den största besvikelsen är min pappa.. Han vare sig ringde eller kom förbi.. Nu har det gått en vecka och inget samtal.. Han glömde mig förra året oxå.. Men nu när jag fyllde 35 och jag dessutom pratade med honom 2 dagar innan hoppades jag iaf på ett samtal..  Brukar inte bli ledsen, men den här gången så vart jag jävligt ledsen..

Men jag hade sådan tur att ha dom som var här..


Så tack till er som fick mig att känna mig speciell och fick mig att skratta hela dagen!


Läkaren har nu ringt och förklarat att på proverna såg man inget ovanligt, men att han vet och ser att jag har ont, så nu har han remitterat mig till en reumatolog och även till en smärtklinik.. Plus att han talade om att jag måste få det lugnare i mitt liv.. Att stressen påverkar min kropp negativt..


Jag letar just nu efter John Blund men han är jävligt svårfångad...


Go natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 2 september 2012 09:12

.. semester..   Precis vad jag behöver just nu lite tid för att fundera och reflektera..   Igår mötte ja upp Tessan för en öl och följde med ut.. Var nog inte det bästa sällskapet när man sitter 90% tyst och till och från gråter i tysthet.. M...

Av Malin - 31 augusti 2012 19:32

.. välbehövliga semester..   Åh här ska jag bo i 9 dagar :)     Åh här ska jag bo 1 natt     Ni kan ju tro att jag längtar sjukt mycket :))   Jag och    ska bo i det här rummet 1 natt och bada i Jacuzzi och dricka champagne ...

Av Malin - 31 augusti 2012 16:27

.. varit tyst igen.. Jag har så mycket att skriva om men orkar nog inte få ner det på pränt riktigt..   Trodde för 2 veckor sedan att spiralen av ledsamhet och den här trasiga känslan skulle bli mindre och försvinna.. Men den gör inte det.. Det b...

Av Malin - 15 augusti 2012 00:45

.. Krypa till kojs..   Finns inget bättre än att krypa ner bredvid min man och bara gosa in mig i hans famn.. Känner mig så himla trygg och älskad där..  Ja tror inte han förstår hur mycket jag verkligen älskar honom ..    Om alla hade en sådan f...

Av Malin - 14 augusti 2012 23:02

.. slutar man??   Har haft ett par turbulenta veckor känslomässigt.. Ja vill skriva långa och informativa och galna inlägg varje dag, men vet att alla uppskattar inte mina ord eller utryck.. Så då blir jag tyst och det blir inga inlägg här..   ...

Ovido - Quiz & Flashcards