Ur mitt liv....

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Malin - 4 april 2011 22:29

.. Big Brother.. Den ena är dummare än den andra.. ha ha ha ha... Fast skrattar gör man ju iaf..


Har en kompis som startat en superbra nyhetssajt, gå gärna in där och läs.. gillar ni sidan så tryck på gilla knappen som finns till höger och under vädret..


http://nyttja.nu/


Tjingeling ;)

Av Malin - 4 april 2011 21:29

.. säger man vid den här tiden på dagen..


Har jobbat fram till åtta och sen kom jag hem för en stund sen.. Skönt att vara hemma måste jag säga..


Men det var ju ingen rolig stämning att komma hem till... I dom lägena kan man lika bra komma hem till en tom lägenhet.. Än 3 stycken som alla är sura som citroner..


Ja ja snart dags att sova iaf..


imorgon är ytterliggare en ny dag med nya möjligheter..

Av Malin - 4 april 2011 18:19

.. lika med nya vecka och nya möjligheter...


Lugn dag på jobbet, men möten och lite sånt..


Skrev aldrig igår att jag fick ett medelenade från en gammal kille på fejjan igår.. Kunde inte annat än le åt det... Han får mig alltid att le.. Åh lika charmig som vanligt.. =)


Frågan är om han läser här.. Han läste min blogg förut eller hur Västerås ;)

Ovido - Quiz & Flashcards