Ur mitt liv....

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Malin - 9 april 2011 17:39


.. middag på onsdag tror jag det var..


Borde jag gå eller???

Av Malin - 9 april 2011 13:00

.. kan man lugnt säga att jag är.. Händelserika dagar har gått..


I Onsdags så födde så min Tjockis sina bebisar.. Det kom 5 stycken små krabatar, men tyvärr måste jag berätta att 2 dog igår.. Det gör mig så himla ledsen.. Men samtidigt har jag inte förlorat en enda bebis på sen jag startade 2005 så kanske skulle även jag få vara med om tråkigheter   ..


i torsdags var det dags för Sweden Rock kryssen, som var rolig.. Men måster erkänna att gårdagen var roligare på båten.. Då var det mer drag enligt mig..  Så jag somnade faktiskt vid 1 i torsdags... Men vad som mer hände det vet jag inte för jag blundade ;)


Dock igår somnade jag istället vid fyra eller snarare imorse... Men hade en supermysig kväll + natt..  ;) Även om vissa är för retsamma ;)





Ovido - Quiz & Flashcards