Ur mitt liv....

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Malin - 6 april 2011 11:38

.. dags för lunchen ..


Idag blev det vegetariska vårrullar med broccoli, frästa grönsaker och keso, mycket gott.



Sen står träningsväskan här packad och klar bara att bege sig till gymmet sen ;)



Sjukt taggad idag =)

Av Malin - 6 april 2011 11:15

.. smått börjat fundera på vilken telefon jag ska byta till när jag ska förlänga mitt abbonemang.. Har en Htc Wildfire idag som jag är väldigt nöjd med.


Men funderar nu på att byta till Incredible S från HTC.. Var inne på The Phonehouse igår och frågade vilken dom rekommenderade.. Han tyckte jag helt kunde skippa Iphone iaf eftersom det i stort inte är en lika bra telefon som HTC. Men jag funderade på HTC Desire HD men tydligen har Incredible S bättre batteritid och är tydligen en bättre telefon... Men som sagt det kan fortfarande bli Desire HD..


Incredible S

 

 

Snygg va =)

Av Malin - 6 april 2011 08:37

.. många skratt och semesterminnen och andra härliga minnen..


Men sen kom vi ihåg när vi bytte Alias och yrken.. Då skrattde vi så vi kiknade.. Herregud Emma hette jag och var Polis, det var inte ens jag som kom på det utan A gjorde det för hon kalla sig Anna och var oxå polis.. Så sjuka diskussioner som det blev med folk.. Men Sussi kallade sig Bettan och tro det eller ej hon var gynekolog.. Ha ha ha.. Man måste känna Sussi för att förstå det roliga i det ;)


Under dom 8 år jag känt Sussi och alla dom andra tjejerna som var med från början finns det så mycket att minnas.. Det har varit häftiga resor, hysteriska skratt, galet mycket tårar och en hel del ilska.. Men ändå är det nog det roliga man minns iaf..


Får hoppas att Kilafors resan blir ngt att minnas oxå.. Men jag med vandrarkängor bara där kan vi ju skratta.. Men så länge dunken ligger i ryggan e jag nöjd ;)


Dags att fortsätta jobba och sen så är det träning ikväll ;) Tjohooo =)


Åh nä inga kattungar har kommit ännu.. Håller på att bli galen.. Nästan så man börjar undra om det finns några bebisar där inne ;)

Ovido - Quiz & Flashcards