Ur mitt liv....

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Sitter och funderar...

Av Malin - 5 april 2011 13:08

.. på semestern i sommar... Har ju barn vecka 28+29, första veckan är båda med mig men andra åker ju stora tjejen på språkresa till Malta så då får jag och lilleman ägna oss åt varandra..


Har snackat lite med Ärtan om att jag ska komma upp till henne i Hälsingland en vecka och bara njuta, det skulle vara helt underbart ..   Så i sådant fall tar jag ju veckan som är när dottern är på Malta.. För veckan innan måste vi ju packa och fixa alla småsaker som ska vara med henne..


Visserligen är jag ingen skogsmulle av större sort, men kan faktiskt njuta av lugn och tystnad..   Åkte till Sälen sommaren 2008 med barnen, tillsammans med Sussi.. Det var en resa att minnas, även sommaren innan då vi åkte till Öland och bodde på 55 kvm 8 stycken, varav 4 vuxna.. Trångt?? Nä vadå, vissa sov på luftmadrass vid spisen ;)..  Haft många mysiga, galna och fantastiska semestrar med Sussi.. 2007 gjorde vi 6 resor tillsammans, 4 utlandsresor och 2 inrikes..

Hmm vilka var det nu..


Lanzarote - Januari

Polen - Februari

Paris - Mars

Öland- Juni

Gotland - Juli

Bulgarien - September


Lanzarote har jag inga bilder från..


Polen

Tog tydligen bara 4 bilder under våra 3 dagar i polen.. Åh det här är en av dom bästa..



Paris


Här togs det dock fler bilder men vill inte påstå att kvaliten var bättre.. Bästa är väl att datumet är helt fel oxå som står på bilderna.. Måste varit expert på den där kameran..



Öland

Tog många bilder med lika dåligt reultat ;)


Mammas lilla hjälte 7 år gammal..


Gotland..


Tjejsemster där jag tog kanske 20 bilder.. Men antagligen hade vi censurerat bilderna ha ha ha ha..



Bulgarien..

Togs det många bilder.. Men den här säger en hel del.. För oss som faktiskt badade i den här poolen, kan säga att ingen hade duschat innan dom gått ner där.. Någon tvättade säkert sina cyklar där i..



Vi får väl se vad det blir för bilder i sommar.. Men kan ju garantera att min kamera kommer få jobba när jag åker till Vegas i september..


Men av dom roligaste tjejsemestrarna måste väl ändå varit Västervik.. Eller??!! Sussi som sjöng så vi höll åka i diket.. Jag som lyckades ha bort mina byxor efter att jag och A kommit tillbaka till stugan.. Åh att mitt ex lyckades boka stugan bredvid oss och fick en chock när han såg mig.. Fast då skulle ni sett hans nya frus min... Men det bästa var väl ändå när hans svåger, försökte ragga upp A ner till hans husvagn och frugan låg i stugan.. Eller var det A´s fisar mot plaststolen.. Ja det är minnen det..  =)


Så vi får väl se vad sommaren har att vänta oss..


 
 
Ingen bild

A

5 april 2011 18:43

Jag håller med. Vi hade så kul i Västervik. Minns det som det var igår.../A

Malin

5 april 2011 21:56

Ja det var en av dom roligaste semestrarna... Sitter just nu med Sussi och dricker vin och pratar minnen!!

Men dina fisar mot plaststolen kan fan inte den största karl rå på ;) Hoppas du har det bra!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 2 september 2012 09:12

.. semester..   Precis vad jag behöver just nu lite tid för att fundera och reflektera..   Igår mötte ja upp Tessan för en öl och följde med ut.. Var nog inte det bästa sällskapet när man sitter 90% tyst och till och från gråter i tysthet.. M...

Av Malin - 31 augusti 2012 19:32

.. välbehövliga semester..   Åh här ska jag bo i 9 dagar :)     Åh här ska jag bo 1 natt     Ni kan ju tro att jag längtar sjukt mycket :))   Jag och    ska bo i det här rummet 1 natt och bada i Jacuzzi och dricka champagne ...

Av Malin - 31 augusti 2012 16:27

.. varit tyst igen.. Jag har så mycket att skriva om men orkar nog inte få ner det på pränt riktigt..   Trodde för 2 veckor sedan att spiralen av ledsamhet och den här trasiga känslan skulle bli mindre och försvinna.. Men den gör inte det.. Det b...

Av Malin - 15 augusti 2012 00:45

.. Krypa till kojs..   Finns inget bättre än att krypa ner bredvid min man och bara gosa in mig i hans famn.. Känner mig så himla trygg och älskad där..  Ja tror inte han förstår hur mycket jag verkligen älskar honom ..    Om alla hade en sådan f...

Av Malin - 14 augusti 2012 23:02

.. slutar man??   Har haft ett par turbulenta veckor känslomässigt.. Ja vill skriva långa och informativa och galna inlägg varje dag, men vet att alla uppskattar inte mina ord eller utryck.. Så då blir jag tyst och det blir inga inlägg här..   ...

Ovido - Quiz & Flashcards