Ur mitt liv....

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Malin - 7 mars 2011 16:03

.. gå att sakta gå mot sitt slut.. Eller ja, iaf nästan..


Har hunnit träna idag och varit på ett möte och allt gick smärtfritt som vanligt.. Även om jag nu igen har känningar i foten, men inte lika mycket som förut..


Min så kallade stalker hörde av sig igår.. Han vill veta att jag mådde bra och jag var lycklig.. Han saknade mig, och ville att jag skulle veta vilken fantastiskt underbar person jag är.. Mitt fantastiskt stora hjärta som jag tydligen har saknade han oxå.. Han skrev några fantastiskt fina sms till mig, dom värmde stort..

Han sa att erbjudandet om resan stod fortfarande kvar.. Men som sagt jag har sagt det till honom att jag inte är intresserad.. Inte på det sättet..


Varför är det så att dom man inte vill ha, hur fantastiska dom än e, är dom som vill ha en.. Åh den man vill ha, ja behöver jag ens fortsätta meningen..

Ovido - Quiz & Flashcards