Ur mitt liv....

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Malin - 22 mars 2011 22:48

... skriva en lång utläggning om massa saker.. Men jag väljer att inte göra det.. Jag väljer att låta det stanna den här gången.. Känner inte att jag orkar ödsla energin ikväll.. Känns inte som att det är värt det.. Ibland ska man bara låta det vara.. Som nu..


Imorgon är det frukost med Girlsen kl 08:15, ska bli superhärligt att träffas och umgås allihopa.. Eller ja vi är nästan allihopa, kommer fattas 1 eller 2 , alltid svårt att få ihop allas scheman.. Men men imorgon bitti är det iaf dags ;)


Sen ska jag iväg på min träning, imorgon måste jag skärpa till mig och verkligen lägga manken till.. Var nog en vecka sen som jag verkligen jobbade med träningen.. Så skärpning till mig själv..


Sov gott!!



Ovido - Quiz & Flashcards