Ur mitt liv....

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Malin - 17 mars 2011 13:25

.. är lite bättre än innan... Marita har fått mig på bättre humör..


Som sagt det var ju bara för att få mig och tro en massa skit.. Åh jag gick på det som vanligt.. Kalla mig Naiv , dum eller korkad.. Men en sak är jag iaf inte och det är elak..



Av Malin - 17 mars 2011 10:12

.. påstå att mitt humör är nere och simmar vid fotknölarna idag.. Blir så jävla trött på att vissa inte kan bara låta saker vara..


Men är nog inte förvånad efter att ha funderat på det ett tag.. Självklart visste man att jag skulle få reda på det, visste hur jag skulle reagera eftersom man känner mig och vet hur känslig jag är för sånt där.. Så grattis, du lyckades du har vunnit en blå jävla brödrost i huvudet!!


Idag ska nog folk låta mig vara, PMS, träningsvärk och påkörd av en rullator gjorde inte mitt humör bättre..


Ikväll ska vi ut med min gamla chef, har absolut ingen lust alls längre.. Funderar på att fejka en huvudvärk och åka hem istället..


Hoppas ni alla andra har bra dag iaf och får le iaf..

Av Malin - 17 mars 2011 06:31

Inte mer... nu räcker det... vill inte höra mer skitsnack...

Ovido - Quiz & Flashcards