Ur mitt liv....

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Malin - 21 mars 2011 18:45

.. varit fullt drag sen jag slog upp ögonen..


Min dotter har börjat sin praktik på mitt jobb, tror hon var nervös men det gick bra.. Iaf tror jag att hon tyckte det..


Just nu är jag så irriterad så jag dör... Tänk att vissa måste spela över sin egen betydelse..Grrrrr Ja ja.. Det är väl så man gör när man inte kan ta ett Nej...


Ska gå hem och mysa med mina    sen =)


Imorgon ska dottern upp 0530 med mig.. Ha ha ha undrar hur det ska gå ;)

Av Malin - 21 mars 2011 00:20

.. känns som huvudet är sprängfyllt med information..


Dessutom känns det som jag sårat ngn idag.. Det känns faktiskt förjävligt.. Menade det inte.. Men jag kan inte ljuga.. Så nu är det som det är..


Åh i allt det så har andra saker retts ut, klargjorts.. Vilket är jätteskönt.. Kan väl bara tycka att vi 2 vuxna skulle klara av att göra sånt face to face i stället för sms... Men men vi kanske växer upp med tiden ;)


Sov gott =)

Ovido - Quiz & Flashcards