Ur mitt liv....

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Malin - 19 mars 2011 16:59

.. full rulle sen jag öppna ögonen känns det som..


Haft huset fullt idag.. 2 söta barn och Angelica, vi har både varit här hemma och badat kattungar och varit i centrum och ätit lunch..  Väldigt mysigt, lite roligt att man även när man är barnfria ägnar sina fria timmar till just massa underbara barn! Men snart kommer mina    hem till mig igen, åh det längtar jag efter..


Ikväll ska jag till Ärtan och sen får vi se vad som händer, kan nog bli riktigt bra drag eller vad tror ni..


Orkar inte skriva ett skyddat inlägg just nu.. Men ja det känns bättre men ändå inte .. Så drar på mig skalet och låtsats att allt är bra..


Ikväll blir det svartklänning med kofta och ett par sexiga nätstrumpbyxor..  ;) Hoppas det blir snyggt iaf ;)


Tjingeliing kanske hörs senare ;)

Av Malin - 19 mars 2011 09:10

.. vart inte många timmars sömn.. Men var tvungen att gå upp till bebisarna och tro det eller ej dom mår bättre =D

Men det är för tidigt att säga ngt om det egentligen... Men jag hoppas iaf.. Snart kommer en liten sötnöt hit och hjälper mig med lite badning och lite matning.. Tur att det finns sötisar som vill hjälpa till... Känner mig lätt trött på att se ut som en burk med morotspure ;)


Sen ikväll ska jag hem till Ärtan och ta en grogg eller 18 st... Gud det behöver jag verkligen..


=)

Av Malin - 19 mars 2011 00:43

.. och mår inte bra.. .Men vissa saker känns lite bättre, sen får vi se...


Nu har jag matat bebisarna och jag har ingen aning om vilket håll det går åt...


Go Natt

Ovido - Quiz & Flashcards