Ur mitt liv....

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Malin - 21 januari 2011 21:30

.. sig mot bussen så att man kommer hem ..


Tror det blir dusch, te och sängen.. Eller möjligtvis soffan..


Hoppas hoppas jag får sova som jag ska i natt iaf.. Idag har jag ju jobbat 14,5 timme och imorgon även söndag är det 12,5 timme per dag så behöver all sömn jag kan få..



Av Malin - 21 januari 2011 20:25

.. att jag tappat bort mig själv... När jag ser mig själv i spegeln ser jag en trött, plufsig och dyster människa.. En person som har närmare till gråt än skratt..


Jag har märkt länge att jag gått över gränsen med mig själv.. Men som vanligt håller jag igång.. Sopar det under mattan och hoppas på att jag ska kunna knuffa bort det..

Men allt kommer ikapp, så även detta..


Men idag har jag bestämt mig för att försöka börja ta det lugnt, lyssna på kroppen och börja röra på mig igen..


Har blivit värsta soffpotatisen och orkar aldrig ngt längre.. För bara ett halvår sen gick jag långa promenade bara för att det var skönt.. Nu sitter jag hemma och orkar inget.. Måste bli ändring på det, för så här kommer jag aldrig få någon energi vare sig fysiskt eller psykiskt!


Snart är det dags att gå hem.. Har jobbat sen 7 imorse och ska vara tillbaka 9 igen...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards