Ur mitt liv....

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Malin - 30 januari 2011 10:53

Nu har vi ätit frukost och det är dags att börja packa ihop sig för gymmet och sen för att gå på Medelhavsmuseet =)


Så börjar att gå till gymmet och möter Karin.. Känner mig sjukt taggad att gymma faktiskt.. Det måste ju vara ngt positivt =)


Ha en bra dag !

Av Malin - 30 januari 2011 00:10

.. ingen träning..  Låg hemma i sängen istället.. Men imorgon blir det träning kl 12 =)


Tränade i fredags oxå en timme, så jäkla skönt =)


Det är nog positivt att man längtar till träningen.. Det här kommer gå bra..



Har fortfarande inte svarat på messet... Varför kan jag inte bara skriva, saknar dig med.. Kanske för att jag helt enkelt inte gör det.. Eller gör jag???



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards