Ur mitt liv....

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Malin - 26 januari 2011 23:29

.. blir det nu..


Syns imorgon, förhoppningsvis gladare ..


Måste nu leta efter John Blund, vi har en dejt och han är sen... =)

Av Malin - 26 januari 2011 23:18

.. med lite eltejp tillfälligt..



Fick ett mess idag som värmde på sitt sätt.. Jag saknar dig stod det, enda problemet var att det var från fel person..  Klart jag bli glad att denna person saknar mig så pass att han skriver det.. Men det var inte han jag ville ha messet från.. Men ibland får man inte välja...


Ska krypa ner snart och sova .. Tror jag behöver det..


På fredag ska jag laga världens godaste middag till Lina, för det är hon värd.. Hon ställer upp när jag verkligen behöver det!!



Av Malin - 26 januari 2011 15:32

.. ut en sak , så kommer alltid ngt annat..


Har rett ut det med honom, vi både uppförde oss väl konstigt mot varandra.. Men som sagt det är utrett, åh tur är väl det med tanke på att allt annat går fel..


När någon i ens egen familj väljer bort en, säger du får inte längre finnas i min närhet då undrar man fan hur folk är skapta.. från ingenstans kom det, ett jättebråk som hade kunnat undvikas om någon lyssnat.. Men som vanligt hör vi bara det vi själv vill höra.. Det har hänt förut, men den här gången orkar jag inte tjafsa.. Så jag går undan och låter det va.. Men det påverkar ju mina barn i allra högsta grad..


Just nu vill jag bara gå hem, lägga mig i min säng och sova..


Träningen gick åt helvete eftersom jag mår skit.. Men på fredag kl 15 ska jag träna, det ska bli jäkligt skönt.. Lördag ska jag träna och söndag ska jag träna.. Hoppas jag kan få med Lina på det oxå..


Nej nu måste jag sätta lite fart så jag kommer hem innan det här dygnet är slut..



Av Malin - 26 januari 2011 10:02

.. väskan och bege sig mot stan.. Idag ska det lunchas och sen är det gymmet som gäller en timme =) Ska bli himla skönt =)


Hör av mig och berättar hur det gick sen..

Av Malin - 26 januari 2011 07:38

.. vad man nu ska kalla det.. Är satans trött efter väldigt lite sömn.. Den där satans John Blund är otrogen, för han har inte dykt upp på länge..


Idag blir det träning och lite arbete oxå..

Av Malin - 26 januari 2011 07:33

.. och besviken för att man ljuger mig rakt upp i ansiktet.. Jag visste direkt när han sa jag hör av mig sen att det var rent ljug men ändå.. Besvikelsen blir inte mindre för det, snarare så måste jag börja kategorisera honom i skitsnackar facket och där ville jag inte ha honom..


Jag vill ju att vi skulle vara vänner och att vi skulle kunna umgås, men det blir ju satans svårt när man inte ens hörs alls.. Visst skulle jag kunna höra av mig men han hör ju bara av sig då för att jag gjort det..


Inte konstigt man sover dåligt när man saknar någon så mycket..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards