Ur mitt liv....

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Malin - 27 januari 2011 23:44

.. ner i sängen..


Börjar ju 7 imorgon.. Vet inet hur jag ska orka gå upp.. Men det kommer väl gå på ngt sätt!!


Sov gott alla underbara!!

Av Malin - 27 januari 2011 23:13

.. med massa tända ljus och har det bara lugnt och skönt =)


Har haft en bra dag på jobbet och nu när jag kom hem har jag suttit i telefonen och skrattat.. Ja jisses vissa kan ju verkligen få en att dra på smilbanden =)


Imorgon är det träning som gäller och sen en soft kväll i stan antagligen =)




Av Malin - 27 januari 2011 20:10

.. sig hemåt..


Ska bli superskönt att komma hem till min säng.. Längtar verkligen =)



Av Malin - 27 januari 2011 18:59

.. borde förbjudas....



Spelat det 13 gånger idag.. Lätt trött på skiten..

Av Malin - 27 januari 2011 07:55

.. är inte jättepigg, men inte helt slut heller..


John Blund dök upp rätt snabbt igår, men som det varit sista tiden har sömnen varit väldigt orolig... Usch mycket jobbigt.. Men kanske en 6 timmars sömn iaf, men det känns ju som att jag skulle behöva 20..


Nu har iaf sonen kommit iväg till skolan vilket känns mycket skönt, har jag bara dottern kvar.. Sen ska det diskas och fixas innan det är dags för jobbet...


Hade ju velat träna idag, men det tog 24 timmar innan kortet aktiverades och det skulle vara kl 12, så får snällt vänta tills imorgon kl 15 =)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards