Ur mitt liv....

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Malin - 25 januari 2011 22:11

... lagat god mat.. Njutit av Linas sällskap..


Imorgon är det träning och sen jobb...

Av Malin - 25 januari 2011 21:58

..konstigt att dom man minst tror man ska träffa när man storhandlar är dom man stöter på..


Först träffar jag Duracellkaninen på bolaget... Var väl inte så farligt.. Ha ha ha.. Förutom hans kommentar vid kassan är ni på alla bolag ;)


Sen när vi handlat på Willys träffar jag honom som jag inte hört ngt från på nästan en vecka.. Han som ville vara vän och ha allt som vanligt men som hållt sig undan.. Man såg på honom hur obekväm han var i att träffa mig.. Så säger han tänkte ringa dig sen.. Men jag blev själv så förvirrad när jag såg honom att jag bara kläckte ur mig gör som du vill.. Säkerligen inte så trevligt...


Men jag blir väl inte så glad heller över att han säger ngt han vare sig menar eller vill.. Åh det bevisar väl allt att han ännu inte hört av sig och kl är snart 22..


Nu kan jag inte annat än tänka på honom.. Saknar våra samtal.. Saknar hans leende..


Max fråga efter honom idag.. Visste inte ens vad jag skulle svara..

Av Malin - 25 januari 2011 14:16

.. iordning för mötet i skolan..


Känner mig inte så laddad men bli väl det väl där..


vi får se hur det går.. Sen ska det storhandlas.. Mycket viktigt..

Av Malin - 25 januari 2011 13:17

.. jag, Max, Amanda, Lina och troligen farmor ska följa med gå på museum..


Sist var vi östasiatiska museet, då var det jag , Max och farmor som gick. Vi hade en supertrevlig dag




Tog säkert 150 bilder när jag var där.. Så jäkla intressant..


När vi skulle därifrån så frågade Max om vi inte kunde gå på en uställning som går på medelhavsmuseet. Så på söndag är sista dagen för den så vi ska passa på att gå då.


Den utställning han vill gå på är den här


Blir nog en hel del bilder den här gången oxå! 

Av Malin - 25 januari 2011 13:09

... med chefen gick bra.. Tyvärr har jag slarvat bort mina nycklar.. Dom måste finnas på jobbet eftersom jag bluppar in mig med en liten pryl på nyckelknippan... Men dom är som bortblåsta


Nu är jag iaf hemma! Mycket skönt!!


Fast det skulle vara skönare om den där jävla tvättmaskinen funkade..

Av Malin - 25 januari 2011 08:41

..har jag utvecklingssamtal med chefen... Får se hur d går...Återkommer...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards