Ur mitt liv....

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Malin - 20 maj 2011 09:48

.. känns det som..


Ikväll ska jag föräldrarvandra med andra klassföräldrar.. Hade gärna sluppit det då den här jävla värken sitter i fötterna.. Men eftersom det jag och exet bestämde i höstas inte gäller och jag orkar inte tjafsa med honom om det längre så är det bara och gå.. Men det var ju han som sa att den som har barnen ska inte gå, åh gissa vad jag har barnen och jag måste gå.. Otippat!!


Sen finns det andra saker som irriterar mig till en grän så att jag skulle kunna hitta på både det ena och andra djävulstyget.. Men jag sitter snällt på händerna och är tyst.. Eller tyst är jag väl inte men dom rätta sakerna kommer inte ut ur munnen..


Skulle vara så härligt att få komma hem idag och bara få lägga sig på soffan och sova fram tills det är dags att ge sig ut för kvällen.. Men såg imorse berget med disk i köket, så det är väl bara kavla upp armarna och diska.. För imorgon ska jag fira min son som fyller år nästa vecka och då behöver det ju inte stå disk i köket direkt...


ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards