Ur mitt liv....

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Malin - 29 maj 2011 20:39

finns det???


Imorse kom jag knappt upp ur sängen så stel var jag..  Men med lite tid och vilja kunde jag hasa mig upp..


Det sjuka är att jag nu är öm på olika ställen av armarna och benen.. Bara jag drar fingrarna lätt över huden så ömmar det..


Och nu har en lång arbetsdag gjort sitt idag...


Varit en fullspäckad dag med mycket jobb, så nu e jag jäkligt trött .. Bara 45 minuter kvar nu av denna arbetsdag.. Gick upp 730 imorse .. urk..


Igår så slängde jag mig i soffan när jag kom hem från jobbet vid 2230, hällde upp ett glas rose, på med tvn.. 3 klunkar senare så sov jag nästan .. Var ju bara att krypa ner i sängen..  Jisses så slut jag var..


Så snart hem och slänga mig i sängen.. För imorgon är det dr kl 0830..



Ovido - Quiz & Flashcards