Ur mitt liv....

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Malin - 24 maj 2011 07:17

.. är jag riktigt trött ... Inte för att jag inte fått sova för det har jag faktiskt gjort i natt, nästan 7 timmar vilket var jätteskönt..


Men jag är trött på det runtomkring.. Allt onödigt tjafs som jag inte förstår varför det ens uppstår.. Är det så svårt att bara leva och låta allt vara..


Vill man leva i Drama kan man väl hålla mig utanför..


Men framför allt så kan man väl säga vad man tycker till mig istället för att springa runt och säga det till andra..


I söndags träffade jag som av en händelse på min så kallade stalker.. Fick då höra av andra som fanns i närheten att han snackade en massa om mig.. Så jag konfronterade honom på plats.. Har väl aldrig sett en man på nästan 185 slingra sig så mycket för att han faktiskt inte hade svar på det jag frågade..


Nu ska jag skicka iväg min söta små barn till skolan, sen ska jag städa och slänga på en tvätt och sen jobbar jag senare idag..


Hade tagit kompledigt idag för att jag jobbat nästan 30 timmar i sträck.. Men då visade det sig att jag måste på ett möte i eftermiddag som kommer ta runt 4-5 timmar så jag jobbar igen kompen på samma dag..  SUCK!!!

Ovido - Quiz & Flashcards