Ur mitt liv....

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Ibland blir jag..

Av Malin - 19 maj 2011 08:44

.. rätt så trött när folk inte förstår..


Igår var jag helt väck när jag väl kom hem, helt slut i kroppen av att jobba hela dagen med smärta och i huvudet eftersom jag känner mig halvdöd själsligen..


Jag hade vare sig lust att gå någonstans, eller direkt umgås.. Jag blev självklart överbjuden till min Granne tillsammans med Lina.. Men jag orkade inte och jag trodde man förstod det.. Sen så har ju min underbara granne en pojke på snart 2 år som är helt sjukt underbar men han är oxå högt och lågt, åh när man har sjukt ont orkar man inte riktigt med det..


Så jag stannade hemma och tog en smärttablett och parkerade min lilla (I wish) rumpa i soffan..  Hade facebook trams på riktigt, men jag skrattade lite iaf =)


Sen så hörde Andreas en gammal killkompis av sig och erbjöd sig att komma över och ta hand om mig, och man kan säga att efter lite tjat kände jag att det kunde vara trevligt med lite sällskap av ngn..


Så han kom över.. Pratade och skrattade..


Åh självklart får man då frågan dög inte vi.. Grr spelar ingen roll varför man lägger frågan.. tycker att det är så självklart varför jag inte gick dit.. Kan knappt stå, får migrän på en gång, halvdrogad på smärtis och väldigt trött..


Åh så kommer det nog vara ett tag nu framöver att jag hoppar att gå hem till folk och umgås.. Vill folk träffa mig kan dom komma till mig helt enkelt.. För då kan kan jag vara bekväm med att ha ont och vara trött när jag är i mitt eget hem..


Så nu ska jag fortsätta jobba..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 2 september 2012 09:12

.. semester..   Precis vad jag behöver just nu lite tid för att fundera och reflektera..   Igår mötte ja upp Tessan för en öl och följde med ut.. Var nog inte det bästa sällskapet när man sitter 90% tyst och till och från gråter i tysthet.. M...

Av Malin - 31 augusti 2012 19:32

.. välbehövliga semester..   Åh här ska jag bo i 9 dagar :)     Åh här ska jag bo 1 natt     Ni kan ju tro att jag längtar sjukt mycket :))   Jag och    ska bo i det här rummet 1 natt och bada i Jacuzzi och dricka champagne ...

Av Malin - 31 augusti 2012 16:27

.. varit tyst igen.. Jag har så mycket att skriva om men orkar nog inte få ner det på pränt riktigt..   Trodde för 2 veckor sedan att spiralen av ledsamhet och den här trasiga känslan skulle bli mindre och försvinna.. Men den gör inte det.. Det b...

Av Malin - 15 augusti 2012 00:45

.. Krypa till kojs..   Finns inget bättre än att krypa ner bredvid min man och bara gosa in mig i hans famn.. Känner mig så himla trygg och älskad där..  Ja tror inte han förstår hur mycket jag verkligen älskar honom ..    Om alla hade en sådan f...

Av Malin - 14 augusti 2012 23:02

.. slutar man??   Har haft ett par turbulenta veckor känslomässigt.. Ja vill skriva långa och informativa och galna inlägg varje dag, men vet att alla uppskattar inte mina ord eller utryck.. Så då blir jag tyst och det blir inga inlägg här..   ...

Ovido - Quiz & Flashcards