Ur mitt liv....

Alla inlägg under mars 2011

Av Malin - 14 mars 2011 20:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin - 14 mars 2011 17:48

.. börjar det bli dags att boka..


På det här hotellet ska vi bo, tycker det verkar hur bra som helst, och för 14 nätter så kostar det ca 2200 kr per person om man bor i Deluxe rum..


Troligen så kommer vi boka vårat flyg med SAS.. Men vi får se vad det blir =)


Längtar gör jag iaf =)


Ska defenetivt besöka dom här affärerna


Victoria Secret absolut älskar deras underkläder, fick en bh av min syster från när hon var där.. Älskar den =)


Las Vegas Outlet Center, min syster berättade att hit ska man bara..


Sen finns det säkert massor av andra butiker jag kommer frossa i =)



Av Malin - 14 mars 2011 16:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin - 14 mars 2011 15:08

.. vart inte så intensiv som jag hoppats men det blir nog bättre imorgon..


Lite ont i foten igen, kanske borde gå till läkaren snart..


Bjuden på resa på söndag, vet inte om jag borde åka..

Av Malin - 14 mars 2011 08:31

.. att träna idag.. Känner inte alls för att ens gå utanför dörren.. Men det är väl ett måste egentligen..


Känner inte för någonting..


Men startade morgonen med 50 situps, under sura grymtningar från mig själv... Men jag gjorde dom iaf..


Mina  åker till sin pappa idag,... Kommer sakna dom massor..

Av Malin - 13 mars 2011 20:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin - 13 mars 2011 18:14

... någonstans börja man ju fundera... Iaf jag..


Men tack vare 2 underbara tjejer har jag suttit och skrattat åt det hela dagen..


Min ena kompis är så olyckligt kär att hon inte kan åka tunnelbana... Där vill jag då inte hamna... Eller jag skulle överleva det men blir jag så olycklig kär att jag inte kan åka buss ja då kommer det bli jäkligt jobbigt.. ;)


 Så jag har börjat fundera..

Av Malin - 13 mars 2011 11:33

.. kväll igår, träffade hela gänget inför Las Vegas resan eller delar av dom iaf... Supertrevliga människor, lärde känna många nya =)


Tyvärr var jag helt slut efter kvällen innan så vid midnatt var jag hemma och sov =)


Men som sagt skoj var det =)



Ovido - Quiz & Flashcards