Ur mitt liv....

Alla inlägg under mars 2011

Av Malin - 2 mars 2011 08:13

.. hoppas ni sovit gott.. Själv så tog det lång tid innan jag somnade igår och så upp 0520.. SUCK!!!!


Igår hade jag besök av en sötnöt och dessutom mitt    och hans kompis hemma.. Fullt hus ;)


Sen var jag ju bjuden på middag vilket var lika trevligt som vanligt ;) Gick hem sent och upp tidigt som sagt..


Min Stalker som jag har varit rätt så genuint trött på, ja han försvann nog igår faktiskt.. Jag slutade vara så där snäll och sa exakt som det var.. Visserligen fortsatte han ett tag till, men insåg säkert sen att det bara var löjligt.. Han vet nu till 100% att jag inte är intresserad.. Jag hade nog inte gjort det riktigt klart innan inser jag ju nu.. Men skönt iaf =D


Idag ska jag åka iväg med en kompis, hennes mamma och hennes kompis på en liten resa.. Ska bli lite skönt, roligt och lugnt =)





Ovido - Quiz & Flashcards