Ur mitt liv....

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin - 24 januari 2011 20:50

.. nu med mitt kök.. Nu är det färdigt.. Vill inte ändra på något =)


Det sista som kom upp var den här fina texten som jag bestält från paxlux



Lina var gullig nog och hjälpte mig att få upp den =)

Av Malin - 24 januari 2011 20:25

.. är hämtad men vissa saker är ju restnoterade.. Tyyyyyppppppiiiiskt.... =D


Hoppas det inte dröjer så länge innan det kommer... Im in neeeed ha ha hah a

Av Malin - 24 januari 2011 19:34

.. tråkigt att ens tänka i dom här banorna.. För jag har aldrig sett honom som en skitstövel, idiot eller skitsnackare.. Men just nu känns det som att jag nästan ser honom som det..


Men börjar inse att allt det där pratet om att våran vänskap skulle bestå och att vi skulle höras som vanligt var totalt BS .. Han har inte hört av sig en enda gång frivilligt sen förra lördagen.. Det är jag som tagit kontakten varje gång... Sist var i fredags sen dess har jag inte hört av mig och då är självklart telefonen tyst..


Varför säger man att jo men vi ska ha det som vanligt, jag bryr mig så mycket om dig, när det ändå inte stämmer.. Blir ju mer sårad av att han hittar på saker för att göra det enklare för sig själv.. Hade varit bättre om han sagt jag vill inte ha kontakt med dig alls.. Eftersom det är den sidan han visar totalt..


Det värsta är att jag saknar honom som vän som fan.. Saknar våra samtal, våra skratt, jag saknar till och med ibland tjafsen.. Det är väl det jag oxå inser att jag saknar honom mer som vän än ngt annat.. Men det är ju uppenbart att han inte saknar ngt överhuvudtaget..


Vet inte vad jag ska säga till min son bara, som tror att dom ska ses i helgen och spela ps3.. Han kommer bli så besviken.. Han lovade att han skulle dyka , men eftersom han försvunnit så kommer det ju inte hända.. Tvättmaskinen han lovade kolla på den spelar absolut ingen roll.. Men min sons känslor gör det..


Ville inte se honom som en skitstövel men det är fan inte långt ifrån..

Av Malin - 24 januari 2011 19:11

.. serverats middag här hemma.. Kulinariskt så det förslår =) Varm korv med bröd blev det för barnen, orkade inte göra ngt annat.. Imorgon blir det andra bullar eller lax blir det då.. Lax bakad i ugn med färsk pasta till det blir det kanske ett glas vin.. Kommer bli så gott =)


Nu har jag slängt mig i soffan med datorn, Lina sitter mittemot med sin dator och sonen tittar på tv.. En tecknad film/serie där figurerna defentivt har Adhd..





Av Malin - 24 januari 2011 18:48

.. är jag hemma...Över 44 timmar på 4 dagar, det är inte ett dugg roligt känner jag..


Behöver släppa ut lite aggressioner ... Kanske borde göra det imorgon ;)

Av Malin - 24 januari 2011 07:47

....trött... jobbar 8-17 idag.. vill inte..

Av Malin - 23 januari 2011 23:47

.. kommer aldrig somna nu....

Av Malin - 23 januari 2011 22:58

.. det är galet.. Men underbart galet.. Jag har fått ett löfte, jag ska se till att det hålls...

Ovido - Quiz & Flashcards