Ur mitt liv....

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin - 23 januari 2011 20:57

.. gett alla mediciner, och städat undan =)Tjoho bussen går 2120 =) Då drar jag hem ... Men ska upp sen kl 0645 imorgon , men det är imorgon så det skiter vi i nu ;)

Av Malin - 23 januari 2011 20:35

.. underbart =)


Fick precis ett fantastiskt mess från någon som skrev att för 150 uskados så fick jag all kärlek jag ville ha... Lite gulligt faktiskt.. Men kravet för det är oxå att vi ska skaffa trillingar, Måns, Måns och Måns... Vet inte om det är värt 150 uskados ;)

Av Malin - 23 januari 2011 19:53

.. arbete på 3 dagar känner jag mig lätt trött... Längtar hem till min säng, eller först duschen..


Irriterad just nu men inte läge och skriva med det här humöret..

Av Malin - 23 januari 2011 15:51

.. trevlig kväll med Sussi och Lina igår.. Mycket skratt och en del lite allvarligare diskussioner.. Men det är väl inget nytt under solen ;)


Jobbar sen 9 imorse, känner mig trött just nu och vill bara hem.. Hade önskat jag var ledig imorgon men har tagit ett extrapass mellan 8-17 så får väl skylla mig själv..



Av Malin - 22 januari 2011 20:40

.. ska jag åka tillsammans med min lillasyster och massa vänner till Las Vegas.. Det är något jag ser framemot.. Det är det som är mitt mål med att träna oxå..


Vägrar åka till Vegas och känna att jag måste leta upp ett gäng palmer och gömma mig bakom..


Så jag har ett par Jeans hemma som satt skitsnyggt för ett år sen.. Dom ska sitta så snyggt igen.. Det bara är så..



Här var jag rätt nöjd med vikten.. Lite finjusteringar bara som lite träning.. Men vad hände sen .. Har säkert gått upp ett ton sen dess...


Men sen har vi det här med att dricka vatten oxå... Helt seriöst jag är så dålig på det.. Dricker max en halvliter om dagen.. Idag har jag snart druckit 2 och nästan kissat på mig.. Galet ;)

Av Malin - 22 januari 2011 19:51

..1,5 timme.. Då åker jag hem till Sussi och tar ett glas rött..


Vi ska prata och det gör vi bra.. Hon känner mig sjukt bra.. En av dom få som hör på min röst när jag är riktigt ledsen.. Nu har vi inte setts på så länge eftersom hon varit på resande fot till och från i nästan 2 månader tror jag.. Blivit ngn fika här och där..


Men snart så.. =)

Av Malin - 22 januari 2011 18:01

.. på onsdag.. Sen är det träning minst 3 dagar i veckan.. Nu tänker jag inte se ut så här mer..


SÅ DET SÅ!!!!!

Av Malin - 22 januari 2011 15:56

.. 5,5 timme kvar innan den här dagen slutar.. Fast jag vill att den ska sluta nu..


Har varit ute i 40 minuter och promenerat på min rast, det vart verkligen skönt! Så imorgon ska jag se om jag inte drar till med hela rasten på en timme..


Jag undrar när jag ska sluta titta på den där jävla telefonen oxå.. Den lär inte inkomma med fler mess för att jag stirrar på den..


Så trött på bullshit... Ja ja nu ska jag börja förbereda kvällen här..

Ovido - Quiz & Flashcards