Ur mitt liv....

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin - 29 januari 2011 23:55

.. trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.. Sonen har spelat tvspel mot någon som gav upp för att han var en dålig förlorare ;) Sen såg vi Kick-Ass, inte för att det var min typ av film men den var faktiskt rätt bra =)


Nu har kvällen slutat, barnen sover i sina sängar typ.. Själv sitter jag här och försöker få ordning på mig själv..

Undrade häromkvällen om man kunde laga själen med eltejp.. Ja vet fortfarande inte..


Men tänk att ett mess med orden Saknar dig, kan ha sådan effekt... Har inte svarat än... Men jag ska tror jag..

Av Malin - 29 januari 2011 12:51

.. gå .. hi hi hihi

Av Malin - 28 januari 2011 10:40

... träningsschema så att jag måste iväg, och att jag annars får skämmas..


Det här är träningen som blir den närmaste tiden..


Idag: 15:00 med Karin

lördag: 11:00

söndag: 9 eller 10:00

måndag:9:00 med Karin

onsdag: 16:00 med Karin

Torsdag: 16:00 om jag orkar

Fredag: 11:30 Karin

Söndag: 14:00


Måste se till att jag håller det nu!! För jag måste slippa stå och gömma mig bland palmerna i Vegas ;)

Av Malin - 28 januari 2011 10:31

.. trött..


Jag ska ha en bra helg, en lugn och härlig helg med vänner och barnen.. Jag är inte intresserad av att bli indragen i ngt jävla tjafs som inte har med mig att göra.. Borde inte låta det störa mig men det gör det.. Men som sagt deras "buisness" att reda ut och jag har inget med det att göra.. Fattar inte varför vissa jämnt ska dra in mig.. Vill man mig ngt så kan man väl för fasiken ringa upp mig istället.. Eller så får väl jag ringa upp och säga lämna mig utanför..


Ikväll ska jag se till att bjuda Lina på middag iaf och dricka lite vin =).. Sonen ska till sin farbror och spela tvspel om jag inte har helt fel ;).. Dottern ska ut med kompisar, vilket inte är ett dugg ovanligt =)


Imorgon ska sonen få låna en av mina vänner att spela tvspel med ;) Tur man har vänner som delar samma "passion" för tvspel som han.. Nog för att jag gillar data, men vid tvspel går min gräns =)..


Söndag är det ju medelhavsmuseet tillsammans med Farmor och kanske skulle Lina hänga på , fast jag har en känsla av det kommer vara sovmorgon för henne ;)

På kvällen är det sminkkurs tillsammans med dottern =)


Åh idag ska jag luncha med en vän =) Sen träning, härligt härligt =)

Av Malin - 28 januari 2011 07:37

Idag är en fantastiskt härlig dag =) Träning kl 15, och det ser jag framemot =)

Av Malin - 27 januari 2011 23:44

.. ner i sängen..


Börjar ju 7 imorgon.. Vet inet hur jag ska orka gå upp.. Men det kommer väl gå på ngt sätt!!


Sov gott alla underbara!!

Av Malin - 27 januari 2011 23:13

.. med massa tända ljus och har det bara lugnt och skönt =)


Har haft en bra dag på jobbet och nu när jag kom hem har jag suttit i telefonen och skrattat.. Ja jisses vissa kan ju verkligen få en att dra på smilbanden =)


Imorgon är det träning som gäller och sen en soft kväll i stan antagligen =)




Av Malin - 27 januari 2011 20:10

.. sig hemåt..


Ska bli superskönt att komma hem till min säng.. Längtar verkligen =)



Ovido - Quiz & Flashcards