Ur mitt liv....

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Malin - 1 februari 2011 23:46

... sova..


Imorgon ska jag ta cellprover ca 9 på morgonen.. Hatar att ta dessa prover, ger mig ångest i hela kroppen... Tänk om dom ringer sen och berättar att man har cellförändringar.. Att jag skippat att gå sen 2005 är väl inte så jäkla smart...



Hmm som sagt borde sova...

Av Malin - 1 februari 2011 22:19

.. fullbokad hela veckan =)


Hade söndagen kvar men då händer ngt speciellt... Berättar om det när det är klart =) Men jag känner mig förväntansfull =)

Av Malin - 1 februari 2011 21:48

.. telefonsamtal idag.. Ett trevligt sådant..


Men jag tappade nästan telefonen när jag hör.. Jag tror faktiskt att jag är kär i dig.. Visste inte vad jag skulle svara, pratade bort det, pratade om allt annat.. Hörde att reaktionen inte gillades.. Men jag var inte bereed, kunde väl aldrig tro..


Det enda jag tänker är om det varit annorlunda... Men men...




Av Malin - 1 februari 2011 21:38

.. sommar i sverige, herregud vilka människor.. Måste ju vara begåvningsreserven i sverige...


Vi har familjen som åker båt som nog aldrig varit på en båt innan, ska fånga bollar men en livboj...


Papegojtanterna som jag inte har ord för.. Men när hon ser ett hår så känner att hon måste skapa.. Underbart!!!


Montizamas syster som är så blåst så att det fan är helt otroligt.. Jaha i riksdagen sitter dom i en sal och håller låda... Jaha det gör dom...


Sen har vi nya familjen i sin husbil.. Där dottern blir så glad över att hennes bäbisar viktoria secret kläderna har en egen garderob i husbilen.. Han knaprar is som andra andas och deras hem ser ut som en bomb briserat...


Herregud.. Men skrattar gör jag kan jag lova =)

Av Malin - 1 februari 2011 19:37

.. mycket gott och uppskattat ..


Det blev kycklingfile med rotgrönsaker och tomatsallad, serverades med lite sås.. Nu är vi mätta eller iaf jag =)


Imorgon ska jag göra mina paprikafylldsa köttfärsbiffar med ris, mangodressing, tomatsallad och broccoli =) Hoppas det ska uppskattas..


Om tvättmaskins reparatören dyker upp så bjuds han oxå på middag imorgon... Så kanske den blir lagad =)


ha ha ha =)

Av Malin - 1 februari 2011 18:31

.. lagar mat och funderar över saker och ting..


Vissa saker är fan inte lätt.. Jag vill så gärna säga.. Men istället använder jag eltejpen och ler..

Av Malin - 1 februari 2011 12:05

.. är fan inte lätt.. Ibland tror man att det ska bli så lätt att radera någon/något ur sitt liv och bara gå vidare.. Men för mig är det faktiskt inte det.. Jag är en sådan person funderar och grubblar på varför det blev som det blev..


Visst kan jag säga att i just det här fallet jag tänker på just nu så , anser jag inte att jag gjort något fel.. Dessutom så får jag numera höra från kors och tvärs, att jag aldrig var en riktig kompis, att jag aldrig fanns där och att jag praktiskt taget inte varit omtyckt från början..


Hade nog kunnat tagit det om det faktiskt inte hade sårat så mycket som det faktiskt gör.. Det här är en person jag planerat ett bröllop med, vi har delat våra innersta tankar, semestrat ihop, skrattat, gråtit och ja vi har nog delat alla känslor tillsammans.. Hon var en av mina bästa vänner, det var iaf hur jag såg det.. Hon ser det tydligen inte på det sättet..

Hon tycker jag är falsk.. Jag är nog en av dom få som satt mig ner och sagt rakt i hennes ansikte vad jag tycker.. Det var en av dom saker jag gjorde innan allt hände i början på december.. Satte mig ner och berättade för henne , hur jag tyckte att hon förändrats och att i mina ögon var det ingen positiv förändring.


Den sista bra tiden i våran vänskap var i mitten på oktober då vi var på semester och hade det hur skönt som helst tillsammans.. Helt underbart.. I alla fall enligt mig..


Det är väl det man får göra minnas dom bra stunderna, radera dom dåliga och se det som en bra tid..


Så efter att ha summerat dom sista månaderna så inser jag att det är hon som är falsk.. Det är hon som sagt att hon aldrig gillat mig.. Det är hon som sagt att jag aldrig varit en riktig kompis.. Det är hon som sagt att jag aldrig ställt upp.. Men det var hon som umgicks med mig och vi är alla fria att umgås med vem vi vill..


Så hon än ser det så saknar jag det bra.. Tyvärr går sådant aldrig att få tillbaka..





Av Malin - 1 februari 2011 08:15

.. en pytonorm idag.. Vet inte vad det är men känner mig trött, hängig och illamående..


Går omkring som en Zombie, hoppas det blir bättre..

Ovido - Quiz & Flashcards