Ur mitt liv....

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Malin - 23 februari 2011 22:25

.. i säng..


Men fryser av bara helvete... Rosa mockasiner och champinjonsmössa på huvudet hjälper inte alls ...


Haft en trevlig kväll..  =) God mat och ett rätt skapligt sällskap ;) hi hi..


Åh har märkt att vissa saker gör att man glömmer bort kylan ;)


Nu ska jag bara komma på vad som jag kan laga på fredag ;), Men imorgon är det dotter som lagar mat =)


Natti alla underbara =)

Av Malin - 23 februari 2011 14:26

.. idag har jag ont i mina leder som fan... Har tappat 2 glas i diskhon, för att jag inte orkar hålla i dom... Men envis som synden har jag iaf vikt tvätt, städat av köket, fixat lite i vardagsrummet.. Men nu är händerna svullna så jag tar en lite paus ifrån det..


Idag är det 2 viktiga möten inplanerade, det ena börjar 1530 och det andra 1630, tur att dom hör ihop så man slipper springa som en galning..


En kaffe innan dess kanske...


Känner mig rätt slut av att ha gymmat kl 8 imorse... Grymt tidigt.. Men inte att någon ska få kalla mig latmask iaf =) 60 minuter blev det .. Åh vissa gjorde 23 minuter eller nått sånt.. Men vem räknar ha ha ha ha

Av Malin - 23 februari 2011 07:23

Är lite trött efter en väldigt mysig kväll igår.. Barnen är vakna och mammas lilla hjärta hade lite feber imorse ... Stackars liten, men idag är han så pigg att han kvart över sju släpar sig från sängen till soffan och nu ligger och spelar ... Då börjar man bli frisk va ;)


Nej jag har ju lovat att gå på gymmet klockan 8 nu på morgon.. Gahhhhhh hur jag ska orka vet jag inte,... Men det är väl bara att byta om ;)


Jo förresten efter vårat lilla samtal igår har jag valt att ta bort mina lösenordsskyddade inlägg och hädanefter bara skriva det som jag vill att alla ska läsa ;) Så slipper man vara så nyfiken oxå ;)

Ovido - Quiz & Flashcards