Ur mitt liv....

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Malin - 7 februari 2011 21:25

.. blivit en toppen dag har vänt till en skit dag..


Hållt på med en pärm på jobbet som ska granskas imorgon.. Får det inte att stämma.. Är gråtfärdig och fattar inte varför helt plötsligt verkar fattas dokument..



SUCK...


orkar inte..

Av Malin - 7 februari 2011 09:04

.. men det var direkt upp och åt lite frukost... Sen var det ju dags för att åka till stan och träna.. Men hann med en Lunch med Lina innan jag skulle träffa Karin på gymmet.. 40 minuters träning, var riktigt skönt men tog inte ut mig igår, kände att vinet dagen innan hade gjort sitt!


Sen åkte jag och fixade min tatuering, fyllde i och fick blommorna rosa =) Den blev helt sjukt mycket snyggare =) Blev sittandes med läxläsning vilket visade sig kunde vara rätt kul =)..


Nej nu ska jag på frukost i centrum och sen är det jobbet!!


Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards