Ur mitt liv....

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Malin - 10 februari 2011 23:01

...hemma efter en trevlig kväll med god mat och en fantastisk film.. Jag absolut älskade den, fast är inte säker på att mitt sällskap gillade den lika mycket som mig ;) Fast helt besviken på filmen kan sällskapet inte varit då han höll sig vaken hela tiden!! Ett glas vin efteråt innan det var dags att bege sig hemåt med bussen.. Vilket visade sig inte vara så jävla lätt med tanke på den här jäkla snön.. Bussarna gick inte som dom skulle och allt det där!! Men efter ungefär en timme är jag nu hemma i pyjamas i min egen sköna soffa!!! Lovely =)


På tal om ngt annat ..

Sen har jag väl idag tröttnat på att vara syret i våran vänskap, vara den som bara hör av sig.. Känna sig som ngn som hänger efter.. Inte en enda gång har du dom senaste 4 veckorna frågat mig först hur jag mår.. Det är bara jag som hör av mig, bara jag som har ett intresse i att hålla det här vid liv.. Eller så har du bara ett jäkligt underligt sätt att visa det på.. Men att man bara inte kan vara karl nog att säga du, jag tror att vi skiter i det här det övergår mitt förstånd..

Du ytliga kindpuss kompisar har jag nog av.. Så är det du vill vara får du leta upp någon annan för det är tyvärr fullt på den avdelningen!!


Nu ska jag fortsätta njuta av criminal minds =)

Av Malin - 10 februari 2011 07:40

Idag känns det som en bra dag och jag hoppas det håller i sig =)


Jobb fram till 14 och sen kl 15 ska jag vara på gymmet, idag ska vi börja med lite styrketräning, det ska bli intressant =D Så imorgon kommer jag väl inte kunna gå alls.. Ha ha ha ha...


Hörs lite senare..

Ovido - Quiz & Flashcards