Ur mitt liv....

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Malin - 12 februari 2011 21:25

.. elak för att man får nobben???


En kille som den senaste tiden försökt bjuda ut mig och jag har hela tiden försökt förhala och inte riktigt vetat vad jag ska säga..

Men när han började ringa mig 7 gånger om dagen när jag oxå sa att jag ringer dig sen , ja det blev för mycket.. Jag sa att jag inte hade tid med någon i mitt liv och jag trodde självklart att det skulle vara bra med det...

Nej han fortsätter ringa och jag har ju varit trevlig och svarat och pratat.. Jag sa oxå till honom att du vet att vi inte ska dejta.. Ja ja svarade han , gillar dig som person och vill veta att du mår bra..


Men eller hur... Idag har han ringt mig 3 gånger... och messat kanske 12 mess åh inga direkt trevliga heller..


Killen : Ska vi ligga?


Jag: Eh vi gillar inte ens varann


killen: Nä vad har det med saken att göra??


jag: Mycket!!!! ha ha ha


Killen: Gud  vad gammalmodig du är--- jag vet att du gillar mig, det är därför du inte vågar träffa mig..


Jag: Jag är som jag är... Åh vi har redan lagt ner det här..


killen: Absolut


jag: Då så


Killen : Jag vill inte ha dig. Du är gammal och ful.. Så det blir inget..


Jag: Tack så mycket.. Ha en trevlig kväll


Killen: Du med PUSS



SERIÖST VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK!!!!!!?????


Om han ringer igen kommer det komma en ordentlig svada från mig...


Måste säga att jag hade bra mycket trevligare mess i min telefon tidigare idag...


Sitter just nu och dricker vin med Sussie och har sett på melodifestivalen som är så jäkla dåligt ;)



Snart dags att gå hem och mysa ner sig i soffan =)

Av Malin - 12 februari 2011 12:08

.. åh jag tog åt mig även om jag idag skojade bort det lite... Så jag har raderat så jag kan inte längre göra ngt.. Jag inte längre sätta mig i den sitsen =D


Åhh vet ni det känns BRA!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards