Ur mitt liv....

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Malin - 8 februari 2011 22:08

.. börjat tänka så här...


jag har inte gjort det förut... Jag har inte sett det så...


Måste vara bläcket som gjort mig knäpp..



För jag borde inte..

Av Malin - 8 februari 2011 21:43

.. kunde inte blivit bättre =) Fick så jäkla bra kritik...


Dessutom har jag gjort min tatuering som jag längtat efter.. Kommer bild när den läkt klart..


Insett att tycker om..


Blivit utbjuden på dejt på torsdag =) Bio och middag.. Härligt!!!

Av Malin - 8 februari 2011 11:07

.. känner ingen lust för det här..


Men nu är den pärmen klar iaf.. Får inte till det bättre, så ifrån lämnad och efter 16 borde jag väl veta vad felen ligger..


Känner att hjärnan idag är urblåst fast kanske inte värre än igår.. Glömde ett viktigt möte igår tillsammans med min chef.. Visserligen kunde jag i efterhand lämna mina saker via mail men så jäkla pinsamt..


Nu ska jag snart iaf åka iväg en stund härifrån och göra lite annat i 2 timmar sen är jag tillbaka vid halv 3.. Slutar halv 4 ska bli skönt, åka hem och plocka lite.. Sen idag så tänker jag dricka lite vin, gjorde aldrig det igår som jag kände för igår.. Tog ett stort glas mjölk, satte mig i soffan och sen sov jag.. Vaknade framåt tolv var nog klockan.. Bara hoppa i pyjamasen och försöka somna om..


Imorgon är jag ledig hela dagen =) Då tänker jag åka och träna =) Härligt!!!!


Min tatuering svider.. Gör mer ont nu än och fixa iordning den..

Av Malin - 8 februari 2011 05:37

.. idag inte.. Inte sovit många timmar och vaknar nu och känner mig helt förstörd...


Har ingen lust att jobba... Får se om det blir bättre framåt dagen...


Undrar om det är den där jäkla pärmen som gjort mig sjuk..

Ovido - Quiz & Flashcards