Ur mitt liv....

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Malin - 13 februari 2011 22:53

... 8 blåmärken... Måste vara satans känslig alltså.. ha ha ha ha


Sov så gott alla underbara... Det hoppas jag att jag gör... 


Fast lär väl vakna av dom små bebisarna... piper bra mycket..

Av Malin - 13 februari 2011 18:45

.. är imorgon och det blir ju som vanligt.. Hemma..


Egentligen så är det som vilken dag som helst, men ändå inte.. Har nog inte känt mig uppskattad just den 14 februari på säkert 8 år.. Har visserligen alltid gjort ngt speciellt med vänner eller mina barn.. Men det är nog 8 år sen jag fick blommor.. Mitt ex som jag var tillsammans med i 2 år tyckte inte man skulle fira vare sig alla hjärtans dag, födelsedagar eller jul om man var vuxen..


Förra året hade jag parmiddag och min dejt var min kompis Anna =).. Mycket trevligt!


Men någon gång skulle man bara vilja då sitta , ta ett glas vin och kramas eller nått... Men men finns ju andra dagar för det..


Jag är super romantisk det är väl det som är att jag just någon gång skulle vilja ha lite romantik.. Föredrar att sitta hemma med tända ljus ett glas rött och bara prata framför att bli utbjuden och få presenter.. Det är ju myset man vill åt ;)

Av Malin - 13 februari 2011 18:22

... nu..


Idag har jag ätit Lunch med Angelica och hennes son Lucas, en litet charmtroll på 1,5 år.. Sen vart det fika hos henne, mycket trevligt =) Vi ska snart på kryss tillsammans ska bli väldigt roligt ..


Sen så hann jag vara hemma en stund innan jag kom på att jag lovat gå ut med grannens hund, så det blev en långpromenad på 1 timme och då hade jag trevligt sällskap av ett charmtroll till 11 åring =)


Nu ska det lagas mat här hemma, tacopaj blir det .. Mumsigt..



Av Malin - 13 februari 2011 11:33

... 3 bebisar =) Vaknade strax före 6 att det pep som sjutton från hallen, åh där i lilla lådan låg det 3 bebisar =)


Så nu kommer det snart bli full rulle här hemma...




För övrigt sovit som en kratta!! Men har en skön känsla i kroppen...

Av Malin - 13 februari 2011 00:23

.. flera gånger.. Men reser på mig för jag hör ljud... Det minsta lilla och min rädsla för mörker tar fart.. Hatar att vara själv hemma på natten...


Det är det som är så sjukt.. Jag vill leva själv , behöver min egen tid.. Men så fort natten kommer blir jag sjukligt rädd och önskar att jag inte var själv...


Kommer ju så småningom att somna, antagligen i soffan... Brukar vara så ..


Kryper ner igen...


Hoppas ni har söta små drömmar...

Ovido - Quiz & Flashcards