Ur mitt liv....

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Malin - 14 februari 2011 19:05

.. lära mig.. Eller så är det nyfikenheten på om det känns bättre.. Om jag kan hantera det bättre idag än för 2 år sen..


Men inser att jag kan inte hantera alls..


Saknaden efter hon som var det stora stödet 2009 ja den är faktiskt stor.. Hon kunde ge bra svar.. Hon kunde få en att skratta mitt i tårarna.. Men jag hade ett förbud mot killar i blåkläder ... =)


 Saknar hon som var en sån stor del av mitt liv i ett par år.. Men som nyligen försvann.. Jag saknar dock den gamla hon.. Den som vart min vän.. Inte den som blev..


Jag har så svårt att bara radera människor som gjort intryck i mitt liv..


Åh idag kände jag att jag ville minnas.. ångrade mig efter 5 minuter och insåg att jag vill inte minnas.. Iaf inte alla minnena på en gång..


Men jag kommer ihåg i all den sorgen i all det svarta så fanns det roliga, glädjen.. Dom små stunderna som fick en att skratta, le och kikna ...


Saknar det..



Av Malin - 14 februari 2011 15:50

.. varit och tränat, vilket var så jäkla skönt.. Kändes att det gått för många dagar imellan... Tränade sist i torsdags, så länge får det inte gå igen.. 


Ikväll så ska jag som sagt laga lite god mat.. Sen får vi se vad som händer!!

Av Malin - 14 februari 2011 08:01

.. & glad Alla Hjärtans dag till er alla =)


Sovit som en prinsessa dom stunder jag fått sova, eftersom jag har 3 kattbebisar som skriker så fort mamma går från deras låda så har jag vaknat bra många gånger... Undrar finns det napp till kattungar ;)


Sitter med sonen vid frukostbordet och funderar på hur jag ska sno en puss av honom innan han går... Skulle vilja ha barnen här ikväll, krypa upp med dom i soffan och mysa!! Men det är barnens pappa och deras bonusmamma som får det priviliget i år =) Plus att dom har ju ytterliggare en sötnos att fira med, lillebror =)


Så jag får laga ngt gott här hemma istället.. Lax med räkor och pasta till det åh ett glas gott vin ;) Inte fy skam det heller.. Men vete fasiken om det slår förra årets middag, då lagade Sussis kille en 3 rätters som var fantastisk ..


Träning idag vid 1, tänkte försöka köra riktigt hårt idag =)

Ovido - Quiz & Flashcards