Ur mitt liv....

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin - 23 februari 2011 14:26

.. idag har jag ont i mina leder som fan... Har tappat 2 glas i diskhon, för att jag inte orkar hålla i dom... Men envis som synden har jag iaf vikt tvätt, städat av köket, fixat lite i vardagsrummet.. Men nu är händerna svullna så jag tar en lite paus ifrån det..


Idag är det 2 viktiga möten inplanerade, det ena börjar 1530 och det andra 1630, tur att dom hör ihop så man slipper springa som en galning..


En kaffe innan dess kanske...


Känner mig rätt slut av att ha gymmat kl 8 imorse... Grymt tidigt.. Men inte att någon ska få kalla mig latmask iaf =) 60 minuter blev det .. Åh vissa gjorde 23 minuter eller nått sånt.. Men vem räknar ha ha ha ha

Av Malin - 23 februari 2011 07:23

Är lite trött efter en väldigt mysig kväll igår.. Barnen är vakna och mammas lilla hjärta hade lite feber imorse ... Stackars liten, men idag är han så pigg att han kvart över sju släpar sig från sängen till soffan och nu ligger och spelar ... Då börjar man bli frisk va ;)


Nej jag har ju lovat att gå på gymmet klockan 8 nu på morgon.. Gahhhhhh hur jag ska orka vet jag inte,... Men det är väl bara att byta om ;)


Jo förresten efter vårat lilla samtal igår har jag valt att ta bort mina lösenordsskyddade inlägg och hädanefter bara skriva det som jag vill att alla ska läsa ;) Så slipper man vara så nyfiken oxå ;)

Av Malin - 22 februari 2011 20:31

.. är skyddat så slänge jag väl in ett här oxå..


Kvällen har varit mysig med sonen som fortfarande har feber, men börjar bli bättre, men det är så klart mammas magiska pussar som gjort detta =)


Barnen har ätit pannkisar och jag har ätit keso med kycklingfile =)


Snart är det sommar i sverige, ett av dom knasigaste program jag någonsin sett ;)

Av Malin - 22 februari 2011 18:19

.. och idag har jag fått 6 samtal eller snarare 9 men jag har bara svarat på 6 av dom.. Ja menar hallå.. Säger jag att jag ringer sen så gör jag väl fan det..



Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



Men jag har så svårt att bli dum och säga ifrån.. Fast jag kanske borde det..

Av Malin - 22 februari 2011 08:15

.. kommer numera vara lösenordsskyddade.. Vill du ha lösenordet får du helt enkelt fråga om det =)

Av Malin - 22 februari 2011 07:46

.. förvånad längre.. Bara jäkligt trött..



Men men låter det vara som det är.. Nu förstår jag iaf vissa saker..


Mammas hjärta har fortfarande massa feber stackarn... Blir till att ta hand om honom idag!

Av Malin - 21 februari 2011 21:40

...   har feber och ligger nu och snusar i min säng.. Han har till och med messat mig på jobbet och ringt och bett mig komma hem.. Då höll hjärtat på att brista, för då ville jag bara hem..


Ska dricka en kopp te och sen krypa ner i sängen..


Åh min skor som någon kallade Barbie skor, ja dom var verkligen Barbie skor så dom skickas tillbaka.. Kändes som jag vart 2 meter lång, skulle sett galet ut..


Ja ja Natti på er..

Av Malin - 21 februari 2011 09:42

.. blev så här blyg och osäker...


Inte likt mig känns det som..


Dags att jobba kväll sen hem och mysa med barnen om dom fortfarande är vakna förstås..

Ovido - Quiz & Flashcards