Ur mitt liv....

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin - 6 februari 2011 04:23

god kväll, beror på hur man ser på det =)...


Till att börja med jo det är du, du hade rätt....


Sen har jag haft en sjukt rolig kväll.. Skrattat.. Pratat.. umgåts.... Ja hela jäkla registret.. imorgon blir det bevis på det.. Eller ja nått iaf..


men ni som var med, tack för en sjukt härlig kväll som slutade på absolut bästa sätt ;)


nu ska jag sova!!!

Av Malin - 5 februari 2011 08:24

.. sitter här på jobbet med min skål med havregrynsgröt och funderar..


Jag är irriterad på mig själv.. Jag fattar inte varför jag inte kan säga till dig att ditt sätt irriterar mig, saker du säger stör mig och jag tycker att du beter dig illa i vissa lägen.. Nej istället så låter jag det vara och låtsas att allt är som vanligt.. Men det är ju inte som vanligt.. Inte likt mig alls..


Iaf idag så är det middag i centrum med massa vänner, ska bli trevligt och lugnt.. Härligt!! Sen bär det av till min soffa där jag ska tillbringa kvällen framför tvn med morötter och dip plus 4 liter vatten!!


Imorgon är det träning igen =)

Av Malin - 4 februari 2011 17:36

.. inte hunnit tidigare..


varit och jobbat sen så blev det löpbandet 50 minuter , trodde aldrig jag skulle kunna gå efter det.. Men det kändes bra iaf! Trodde dock irritationen skulle gå över.. Men den är fortfarande lika stor..


Du IRRITERAR mig!!!!!!!



Så nu har jag skrikit det oxå =)


Igår var jag med Martin och tog ett glas vin, eller okej det blev 3, mycket trevligt!!

Av Malin - 3 februari 2011 11:49

.. rast på jobbet och sitter och kokar för mig själv..


Det finns lata människor och så finns det lata... Att det ska ta 1,5 timme att gå till apoteket fram och tillbaka det tror jag inte alls på.. Men måste vara skönt att få en lite promenad.. SUCK!!!!


Upptäcker dessutom att det inte är undanplockat.. Varför ska jag behöva göra andras jobb??? Visst kan jag bara lämna det men då blir det ju någon annan som får städa röran.. Grrrrrr

Av Malin - 3 februari 2011 09:32

Idag är ingen bra dag.. Känner mig trött och håglös.. Inte ens tanken på träning är egentligen intressant.. Sömnen var väl sisådär.. Drömmarna har avlöst varandra, och det har varit många mardrömmar.. Men nu är jag iaf igång med jobbet och träningsväskan följde med.. Som en av kommentarerna på facebook var ”tänk Vegas”.. Så det gör jag, i september åker jag till Vegas med min syster och massa vänner.. Hoppas ni alla andra haft en bra nattsömn och är på topp idag

Av Malin - 2 februari 2011 23:25

.. jag ner i sängen... Ska försöka sova..



Hoppas ni alla sover gott...

Av Malin - 2 februari 2011 22:12

... denna dag till ända... Har haft en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap, även om jag skulle kunna skriva mer så väljer jag ikväll att inte göra det..  Känner inte att jag orkar känna efter..


Så tur att eltejp finns..


Får se om jag skriver mer ikväll..

Av Malin - 2 februari 2011 10:45

.. men helt seriöst vad är det för jäkla idioter som jobbar där uppe?? Kände mig sjukt dum när jag gick därifrån..


När jag hade gjort mitt prov frågade jag om det var så att man kunde boka tid för en gynundersökning eftersom man bör göra det 1 gång om året .. Då tittar hon på mig och säger , men du gör väl ändå inte en neurologisk undersökning 1 gång per år, även om sådant skulle behövas... Jag visste inte ens vad jag skulle svara.. Hon fortsätter och säga det att man söker bara gynekolog om man har besvär eller vet att man borde ta kontakt med gynekolog för provtagning.. Jaha säger jag då.. Ja sen om man då haft oskyddat sex med många partners.. Så jag behöver tydligen inte en gynundersökning.. Kände mig otroligt dum, totalt uppläxad av en liten häxa... Har alltid fått höra att man ska gå till gyn en gång per år.. Men tydligen är det ändrat..


Även om patienten har fel kan man inte då vara lite ödmjuk när man berättar hur det funkar..


Ja ja nu är det iaf gjort...

Ovido - Quiz & Flashcards